dinsdag 24 december 2013

3 Leuke Rimmel Londen Producten

Rimmel Londen veel producten heb ik er niet. Dus ook niet veel ervaring er mee. Ik vond dat daar maar eens verandering in komen mag. Ik heb drie leuke make-up producten getest.


Ik heb drie mooie producten uit gekozen namelijk: een lipliner, lipstick en een oogschaduwpallet van vijf kleuren.

De lipliner en de lippenstift behandel ik samen in een omdat het toch wel twee producten zijn die bij elkaar horen. 


Puntje van de Lipliner

Lipliner ik heb er geen omdat je dan moeilijk de goede kleuren er voor moet gaan zoeken enzo. Rimmel had mijn horen denken en schonk de Universal Transparent Lipliner. Het is gewoon een lipliner die onzichtbaar is en daarom is die goed te gebruiken. Maar het aanbrengen is dan weer een stuk moeilijker omdat je niet kan zien waar je al geweest bent. Overal het is een topproduct waar je iedere lippenstift langer laat zitten.



Wat een mooie lipstick. Ik was op zoek naar een rode/oranje kleur en die heb ik gevonden. Namelijk: In Love With Ginger. Mijn broertje hahah past leuk bij je haar. Het is een mooie rode kleur met een goede oranje ondertoon. Zekers goed voor kerst  en niet alleen het product is mooi maar ook de huls ( Zie de eerste foto). Een lipstick voor dames met pit is het zeker.





Het oogschaduwpallet is op mijn lijf geschreven. Bruine kleuren vind ik geweldig dus ik zag het en dacht moet ik hebben. Dit pallet komt uit de kerstcollectie van dit jaar. Met 5 mooie warme bruine kleuren. Je kunt er mooie kleurcombinaties mee maken. Toen ik hem swatchs kwam dacht ik oow wat een goede pigment en de kleuren. Ik ben in de zevende hemel beland. Het is een topproduct met de kleuren en de pigment met de naam: 022 Brixton Brown

Ooglook

Full Look

Ik het zijn echt 3 mooie producten en met name de oogschaduw wat een goede kwaliteit had die. Hij staat nu al in my every day bakje. Veder vielen de lipproducten ook echt niet tegen. Het zijn goede producten waarmee je 2013 goed kan afsluiten.

Xx

Te koop bij de Etos en de Kruidvat. Lipliner €6,49, lipstick €10,99 en Oogschaduw €11,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten