woensdag 4 december 2013

Prickly Pear Peel Off

Maskers jullie weten onder tussen wel dat ik er gek op ben. Denk aan Zondags maskertje waar ik zondags een maskertje met jullie deelde. Heb ik al lang niet meer gedaan. Daar om deze van Montagne Jeunesse.

Wat een leuke verpakking is het weer. Blijf me toch afvragen dat kan toch niet lekker liggen met dat op je gezicht, hoe krijg je het zo mooi erop (want dat blijft moeilijk met een peel off).


Dit masker is er voor bedoelt om je gezicht weer een goede boost te geven. Eerlijk gezegd geloof ik er altijd niet in. Maar ik ben wel benieuwd en het komt goed uit. Want door de weer verandering heb ik veel last van onzuiverheden. Dus kom maar op.



20 minuten later
 Heel mijn gezicht is opgedroogd paarse en op sommige stukken is het  al weg. Ik kan het nooit weer staan om er toch stiekem er wat af te trekken.

Wat voelt me gezicht zacht aan.Niet alleen die dag maar ook nog een week er na. Heeft me huid minder last van onzuiverheden. Geweldig noemen we dat en een aanrader!

Xx

Te koop  bij de drogist voor €1,80

Geen opmerkingen:

Een reactie posten