donderdag 12 december 2013

TAG Nailpolish and me



Mijn nagellak en ik zijn goede vrienden. Kun je zeggen, ik heb bijna altijd wel iets op mijn nagels en daarom leek mijn deze TAG leuk om te doen.

Quotes and Images


Nagels zijn niet altijd mijn goede vriend geweest want ik beet namelijk heel erg maar nu niet meer en kunnen met veel plezier eraan beginnen.

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash? 
Dat weet ik niet 1,2,3 uit me hoofd, dus even tellen. In totaal 59 nagellak producten. Daarin zitten ook verzorgende nagellak en als ik zo kijk vind ik het toch best wel erg. Dus binnen kort maar weer eens opruimen.

2.Welk merk bezit je de meeste lakken?
Ik zat te twijfelen tussen Maybelline, Catrice en Essence. Catrice had toch eentje meer. Namelijk 11 en de rest 10. Maar ik koop nu eigenlijk nooit meer de Catrice nagellak.

3. Wat is de meest voor komende kleur in je stash?
Rood en alles wat daar tegen aan zit. Ook de donkere kleuren. Ik ben niet iemand die heel erg vrolijk is met nagels en zo gewoon donkere vind ik mooi. Als het toch kleur moet bevatten doen pastel kleuren het ook goed.

Tumblr

4. Zijn er kleuren die je nog niet hebt?
Natuurlijk! Er zijn zoveel kleuren en van een kleur heb je weer net iets andere kleuren. Dus of ik ze allemaal heb nee en ik denk dat ook niet zou willen.

5. Welke nagellak draag je het meest?
Er is niet een nagellak waarbij ik zeg die draag ik altijd nee die is er niet. Die ik het meeste op heb zijn die rode kleuren van de Maybelline Color Show en Essie Wicked.

6. Welke nagellak blijf je je afvragen waarom je hem nog niet hebt weggegooid? 
Die crak nagellak van Essence hij is zo slecht en maakt me nagel helemaal stuk. Ik heb deze trend nooit gesnapt en ik ben blij dat die niet meer in is.

Colourful Nails

7. Gebruik je een basecoat?
Nee eerlijk gezegd niet en ik weet dat het slecht is voor je nagels. Maar ik kan gewoon daar de tijd niet voor nemen. Maar soms doe ik het wonder spul van L'Oréal eronder.

8. Gebruik je een topcoat?
Nee en ja. Nee bijna niet maar als het om glitter gaat wel ja. Die doe ik er soms overheen maar veder doe ik er nooit een topcoat er overheen.

9. Stempelen of uit de lossen hand?
Uit de lossen hand. Ik heb geen ervaring met stempelen dus om het te vergelijken wordt het moeilijk. Maar over het algemeen ben ik heeeel erg slecht in nailart.

Nailspolish

10. Hoe je van glitters/shimmer of toch liever crème finish?
Een creme finish omdat het minder werk kost en ook omdat het overal bij staat maar ik toen ook wel eens met feestje glitters er op. Het licht gewoon echt aan hoeveel tijd je er insteekt.

11. Voel je zelf kaal zonder nagellak?
Nee, eigenlijk niet maar als maar als er stuks nog maar op me nagel zitten moet het er wel vanaf en nieuw lakje er op.

12. Hoeveel lakjes heb je afgelopen week gekocht?
Geen een. Goed he! Ik vind dat er genoeg heb dus dat ik ook geen meer nodig heb.

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten