dinsdag 17 december 2013

Nivea onder de douche

 Met de koude weer in aantocht. Dat bekend je huid goed verzorgen en niet alleen je gezicht maar ook de rest. Dat doe je met bodylotion maar nu kun je het ook onder de douche doen met Nivea.


 Ik vind het een super idee dat je onder de douche bodylotion op kan doen en daarna gewoon kan afspoelen. Daar mee geen plakzooi als je kleren aan wilt doen. En alles lekker snel in een. Klinkt heel leuk maar doet het ook wat je huid?



Je hebt twee verschillende producten een voor de droge huid en de ander voor de normale huid. Altijd goed want de meeste huiden zijn niet het zelfde 

Producten lijst van: Normale huid (wit) en Droge huid (blauw)

Het werkt als volgend. Na het douchten als je alles hebt gedaan smeer je je in. Laat het even een paar seconden in trekken en daarna afspoelen. Kleren aan en je kunt gaan. Super makkelijk. Je bent sneller klaar dan eerst je pot maken en dan je zelf in smeren. Ik vind het een super product in werking.


Ik heb ze alle twee getest en ik ben er zeer tevreden over. Het maakt je lichaam lekker zacht als het veel klappen heeft op gelopen. Ik moet wel eerlijk zeggen ik merk niet echt veel verschil tussen ze. Ik denk als je een droge huid zou hebben dat je het snel merkt.

Een super idee en goed uitgevoerd. Dus heb je niet zoveel tijd dan raad ik je deze echt wel aan.

Xx

Te koop bij de drogist voor € 5,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten