maandag 30 september 2013

Twee ´glitter´ nagellakjes

Deze twee nagellakjes kwam ik tegen en was eigenlijk meteen. Ooow jou wil ik hebben. Ze lijken niet op elkaar niet van kleur maar ook niet van merk maar wel dat ze alle twee een glitter in hebben.

Ze passen niet echt bij elkaar maar toch wou ik met alle liefde ze met jullie delen. Eentje in van Catrice en de andere van Rimmel Londen. Van Rimmel heb ik nog een nagellakje gehad en van Catrice heb ik er meerdere. 


Op alle foto´s heb ik twee lagen nagellak op.

In het zonlicht 
Catrice 24 The Glamoure X Factor
Deze kleur is nieuwe gekomen in het assortiment. Het is een kleur met duizendenteen glitters erin. Een hele mooie kleur. Deze kleur is perfect voor kerst. I love it


In het zonlicht
Rimmel Londen 210 Ethereal
Op het eerste gezicht zou je zeggen dat het een gewoon een basic kleurtje is maar dat is het zekers niet hij heel een mooie glitter in de lak zitten waar door die meer vrouwelijk is en toch niet zo veel aandacht op eist. Een minpuntje hij dekt niet helemaal.

Overal vind ik ze geweldig. Van Rimmel had ik toch iets meer verwacht en dan bedoel ik het kwastje want die vind ik niet echt fijn in gebruik. 

Xx

Te koop bij de Kruidvat Rimmel voor €4,99 voor 8ml en Catrice €2,99 voor 10 ml

Geen opmerkingen:

Een reactie posten