donderdag 26 september 2013

Pickwick Wellbeing Moments

Thee je hebt ze in alle smaken, vormen en ook overal te vinden het maakt niet uit in welk land je bent ze hebben daar wel thee. Dat dacht pickwick ook een daarom hebben ze de Willbeing Moments bedacht.


Pickwick: ''In Pickwick wellbeing Moments zie, voel en proef je rijke combinaties van grove theebladeren, fruit, kruiden en specerijden. Achter elke van de zes karaktervolle melanges schuilen wellbeing momenten en rituelen van over de hele wereld. ''

Er zijn dus in totaal 6 verschillende thee's. Ik heb in huis: Lively lemon Grass en de Chi berries 

Wat een leuke verpakkingen iets anders

Binnenkant Lively lemon Grass

Binnenkant Chi Berries

Wat ik altijd doe als ik thee ga drinken is ruiken aan de zakjes om te kijken of dat het lekker ruikt en naar mijn smaak is. Als je bij deze de doosjes open doet komt de geur je al tegen moet. Mmm zo lekker sterk maar toch ontspannend. 

Lively lemon Grass Ik ruik als eerste gras, gemeber en wat citroen. Een lekkere frisse geur daar hou ik zelf heel erg fijn van.
Chi Berries Eerste wat je ruikt zijn bessen en nog hele zoete geur. Deze zou ik dus minder snel nemen.


Er zitten grote stukken in de theezakjes altijd mooi om naar te kijken.

 Van Lively lemon Grass dat in mijn kopje bleef liggen

Wat een lekker geur komt er vanaf als je de warme water bij doet. Mmm je krijgt meteen zin om lekker op de bank te zitten en lekker kletsen met iedereen. Wat me wel op valt is dat Chri Berries heel erg op de 'gewone' thee lijkt en dat de Lively lemon Grass helemaal dicht slaagt en er niet meer door heel kunt kijken.


Lively lemon Grass ruikt lekker fris en is ook fris van smaak dit is dan toch mijn favoriete van de twee dat komt omdat ik de Chi Berries net iets te pittig vind. 

Overal zijn het kei leuke / lekkere thee's. Ik raad ze zeker aan en als je niet zo thee mensen bent neem ze mee om te proberen of voor familie. 

Xx

Te koop bij de supermarkt voor €1,70

Geen opmerkingen:

Een reactie posten