maandag 2 september 2013

Rimmel Londen Scandaleyes flex mascara

Zonder mascara heb ik geen wimpers en zonder mascara is een look gewoon niet af. Maar de goede mascara te vinden is weer meestal niet zo makkelijk. Misschien is de Scandaleyes felx mascara die ik zocht.

 
De mascara is de opvolger van de Scandaleyes mascara. Deze is dan meer beweeglijker? Geeft die meer volume geen idee misschien wel.


De mascara vind ik heel erg fijn. Het heeft een lekker groot borstel. Meestal is dat juist  niet fijn om dat er veel mascara er op blijft zitten. Dat is bij deze totaal niet. Hij geeft klontjes op je wimpers en dat is natuurlijk een heel erg groot voordeel. 


De mascara geeft mijn wimpers echt wel formule en ook gaan mijn wimpers met een mooie krul omhoog. Ben er dus heel erg blij. Want nog fijner is dat mijn wimpers niet aan elkaar gaan plakken. Dan krijg je zo klonter gewoon een je wimpers.


Ik meer dan te vrede met deze mascara en ik gebruik hem nu elke dag die ik eerste gebruikte heb ik weer terug de kast in gestopt.
Rimmel Londen Scandaleyes felx mascara geeft mijn wimpers volume en een mooie krul. Ik raad hem zeker aan. Ben der helemaal gek op.

Xx

Te koop bij de drogist voor €11,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten