maandag 2 september 2013

Kruidvat make-up remover doekjes

Make-up remover doekjes zijn altijd makkelijk om ergens make-up vanaf moet halen. Super handig ik hem ook een pakje in mijn handbaltas zitten. Ik ben er fan van vooral als ze niet zo duur zijn. Dat zijn deze van de kruidvat zouden ze ook fijn zijn?


Kruidvat heeft twee soorten doekjes: Normale en gemende huid en de Droge en de gevoelige huid. Ze hebben alle twee 0% alcohol. Daar wordt ik natuurlijk blij van, want hoe minder alcohol hoe beter het is voor je huid.
Boven Droge en gevoelige huid onder Normale en gemende huid.


Droge en gevoelige huid
De doekje zijn gewoon vochtig zou als ze moeten zijn. Mijn ogen zijn zeer gevoelig. Daar moet ik altijd wel voorzichtig mee zijn. Ik vind ze wel fijn om te gebruiken maar ik heb toch liever mijn oogmake-up remover dan de doekjes omdat me huid hier toch  iets minder tegen kan.


Normale en gemende huid
De doekjes zijn voor mijn gevoel veel ruwer in het eraf halen van make-up. Het brandt ook een beetje na. Fijn is het niet. Voor foundation en BB cream eraf halen is die super voor.


De normale en gemende huid kan ik goed gebruiken op mijn T-zone maar op mijn wangen en mijn ogen heb ik dan echt wel de gemende huid nodig. Zijn zijn handig voor make-up van je handen af te halen en onderweg. Maar ik zou ze zeker niet elke dag gebruiken. Voor op vakantie is het zeker om mee te hebben en in je sporttas. Ze zijn aanrader als je kijkt naar de prijs en kwaliteit.

Xx

Te koop bij de Kruidvat voor €1,79.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten