maandag 9 september 2013

Catrice Absolute Eye Colour 070

De paletten van Catrice zijn altijd heel erg mooi samen gesteld en vaak ook nog met goede oogschaduws. Denk maar aan het Catrice Absolute Nude palette wat lang uitverkocht is geweest. Van de Absolute Eye Colour heb ik al een pallet. Daar ben ik heel blij mee zou deze ook mooie zijn?


De kleuren zijn weer heel erg mooi blij elkaar gezocht bruinen kleur en een mooi koraale kleur. Het zijn 4 kleuren die veel en goed met elkaar kunt mixen.
 



070 Mud Spencer & Coralle Hill en 080 Yellow Submagreen

De verpakking zijn ondertussen wel bekend gewoon simpel en niet te veel toe pas. Go basic!
De kleuren vallen mijn vooral heel erg op. Er zit dus een  hele knal kleur in, maar de bruine kleur der onder heeft een soort van een roze / rode ondertoon. Mooi om te mixen. Jammer is dat de kleuren geen namen hebben.

Van links naar rechts uit het pallet.

Een frisse ooglook er meer gemaakt.

Ik heb alle kleuren gebruikt maar dan niet extreem, dus een beetje van die en een beetje van die. Dan kun je nog op een hele mooi ooglook komen. Je kunt het ook makkelijk houden en de kleuren pakken naaste de roze en die op goed met een mooi winy en klaar.

Het is een oogschaduw pallet waar mee je veel wegen in kan slaan. De kleuren zijn mooi. Ik heb er te vrede mee. Er zijn nog 3 andere kleuren, die zijn zeker ook even een kijkje waard. Ik raad hem aan als je nog wil veel wilt oefen met oogschaduws of als je gewoon veel mogelijkheden wilt hebben.

Xx

Ze zijn te koop bij de kruidvat voor €4,54

Geen opmerkingen:

Een reactie posten