zondag 1 september 2013

8x4 Deo

Deo ik kan er niet zonder. Ik gebruik het als ik de douch uit kom, als ik opsta, op school en na het sporten. Meestal om even snel op te frisse of voor fijne geur om heen. De deo's van 8x4 vind ik goed, zou dat het ook zijn bij deze geuren?

Ik heb de twee nieuwe geuren mee genomen van 8x4. Dat zijn de geuren: Hollywood en Key to love. Twee leuke namen met een vrolijke, vrouwelijke verpakking. Dat vind ik leuk dat ze altijd wel vrolijke zijn.

Hollywood 
Een deo die heel erg vrouwelijk ruikt. Naar de parfum van me moeder ruikt het een beetje. Lekker dus want ik vind de parfum van me moeder juist lekker ruiken. Achter op staat dat hele dag beschermd maar dat is bij mijn zeker niet. Dus daar in zou ik hem niet gebruiken. 

Key to love
Deze vind ik wel wat lekkere ruiken. Hij ruikt heel erg fris met een lief lichtje eraan maar ook weer iets met pit erin. I love it! Net zo als bij Hollywood beschermd deze mijn ook niet. Jammer


Wat me op gevallen was is dat de dop veranderd is. Hij is staat nu boller. Ik vind het er wel mooier eruit zien. Maar fijner is het zeker niet. Je kunt nu minder druk zetten op de dop. Jammer!



Overal het al gemeen zijn het wel fijne deo's. Maar omdat ik veel zweet zijn ze jammer genoeg niet voor mijn. Ik gebruik ze daarom nu gewoon om onderweg even op te frissen. 
Wat ik jammer vind is dat er parfum inzit daarvan gaan mijn oksels van prikken. 
Overal zijn het fijne deo's en ik raad ze alleen aan als je niet echt veel zweet en anders zijn het fijne deo's voor onderweg. 

Xx

Ze zijn te koop bij de drogist voor €3,05





Geen opmerkingen:

Een reactie posten