zaterdag 28 september 2013

Garnier BB cream

BB cream is helemaal hot geweest in de zomer. Nu in de herfst komen de foundations toch meer de kast uit. Nog even niet bij mijn is vond nog deze BB cream van Garnier in mijn kastje.

BB cream komt uit oorspronkelijk uit Azië en is zo Europa binnen gekomen in de zomer. BB creams geven iets minder dekking dan een foundation maar verzorgen wel meer je huid. Dan hoef je van te voren ook geen dag crème aan te brengen. 




Ganier heeft 3 verschillende soorten BB creams uit gebracht voor de normale huid, anti-veroudering en gemende tot de gevoelige huid. Allemaal in twee kleuren een lichte kleur en een medium kleur. Dat is dan weer jammer want als je een donkere huidskleur heb val je buiten de boot hier bij. En zou je tussen licht en medium in zitten moet je ze mengen.

Ik heb zelf de BB cream voor de 'normale' huid mee genomen in de kleur licht. 

Beloften van de BB cream

Ook al zit ergens SPF in breng dan altijd extra zonnebrand aan. Veder zijn de beloften van dit product helemaal wat bij de ideeën van een BB cream wordt gedacht. 

Geen draaidop deze is fijner en punt uit



De BB cream is iets dikker dan een dag crème. Personelijk vind ik het fijner als ze wat dunner zijn en niet zo dik want dan kun je ze beter verdelen. Voor de kleur licht vind ik hem nog best wel aan de donkere kant dus als je een hele lichthuid hebt zou deze te donkere kunnen zijn. 

Zonder - Met BB cream - Totale Look

Het is een fijne BB cream om aan te brengen maar waar je zou mee moet opletten is dat je al snel te bruin ervan wordt. Dus gebruik heel weinig dan kun je altijd nog wat extra aanbrengen, ik moest zelf ook even goed bekijken hoe veel ik nou nodig moest hebben.

Veder dekt dit goed. Een must is af poederen want anders glim je echt heel erg. Hij blijft lang zitten dus in de avond moet echt je gezicht goed schoonmaken want er zit dan nog echt veel op. Ik ben te vrede.

Xx

Te koop bij de drogist voor €13,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten