donderdag 12 september 2013

Kruidvat Cleansing 2 in 1

Twee in een producten je hebt zo overal en ook van alles. Makkelijker je hoeft minder dingen te hebben en het is makkelijker mee te nemen net zo als deze Kruitvat cleansing 2 in 1 crème. Je maakt je ogen en je huid in een keer schoon.  

Kruidvat make-up remover in een crème vorm. Er zijn ook al meerder merken die met zo iets al is uit gekomen maar nu ook een huismerk. Handig en vooral goedkoper.

Kruidvat zegt dat deze crème je reinigt effectief gezichts- en oogmake-up en verzorgt de huid in een stap. Ik zeg handig. Vaak heb je wel removers in een maar niet meteen met een soort dagcrème in een. Ben vooral benieuwd of dat het fijn is gebruik of  niet.



Wat al fijn is dat het geen draai dop is want dat is totaal niet handig dus daar ben ik al heel erg blij. Wat dan weer zo jammer is er komt meteen best wel veel uit. Daarom krijg je ook meteen veel op je watje dus veel op je ogen. Domper dus wel een beetje.

Na het gebruik

Wat nog een domper is dat gewoon helemaal niet goed verwijdert oogschaduw dan wel weer maar mijn eyeliner zit er gewoon nog voor 50% erop en me mascara nog bij wel voor 70%.  Het ooglid is helemaal rood geworden. Zorg er voor dat niet in je ogen komt want dat doet gewoon echt pijn ( 3x gebeurd).

Veder vindt ik persoonlijk het net wat te dik en vind ik de crème die je huid moet verzorgen helemaal niet fijn. Voelt niet fijn op huid en het verzorgt ook niet echt. Ik vind het zonde het zou zo mooi product kunnen zijn.

Ben je nog op zoek naar een goede remover dan raad ik de L'oreal Remover aan.

Xx

Hij is te koop bij de Kruidvat voor €1,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten