woensdag 11 september 2013

Labello Pure & Natural

Ik ben fan van Labello ( heb er zes). Maar ik ken ook mensen die Labello juist helemaal niet fijn vinden bijvoorbeeld er zit te veel van dit en dat in of het is niet natuurlijk en daarom is het niet goed voor je lippen. Dat laatste kun je nu zeker niet zeggen. Labello is nu uit gekomen met de Pure & Natural sticks. 



De sticks zijn verrijkt met natuurlijke producten. Ze hebben twee verschillende varianten op de markt gezet. Namelijk: Melk & Honing en de Kamille & Calendula. Ze hebben alle twee hun eigen werking ben daarom zekers benieuwd vooral omdat ik niet zo vaak natuurlijk producten in me handen houw.



De verpakking staart wel uit dat ze echt natuurlijk door de achtergrond natuur. Veder zijn ze weer heel erg simpel net zo als de 'gewone' van Labello.

Melk & Honing
Deze moet juist je lippen voeden en verzorgen intens. Daar door krijgen je lippen weer een natuurlijk zachtheid en soepelheid. Dat komt vooral de honing want in het algemeen is honing super voor je huid.

Kamille & Calendula
Deze heeft weer een hele andere werking namelijk: verzacht de lippen en kalmeert. Super fijn als je dus net door de kou of zo hebt moeten fietsen. Dus iets voor in je schooltas te doen. 


Ik vind ze super fijn. Ze doen echt hun werking. Moet nu wel weer even wennen aan me lippen want anders zijn ze nooit zo zacht eerder schuurpapier. Dus aanraders. Ik doe Kamille & Calendula in me schooltas voor als dadelijk de kou weer begint. Er zit super veel geur voor al aan de melk & honing die ruikt gewoon een en al naar honing de andere meer zachter. Een aanrader!

Xx

Te koop bij de drogist voor €3,05

Geen opmerkingen:

Een reactie posten