vrijdag 13 september 2013

AND THAT’S WHO I AM

Maakt niet uit of je tumbler, twitter of weheartit bekijkt over al vind je wel de plaats met: I of I am. Daar is hoort ook een Tag bij een die ga ik doen zo kom je wat meer over mijn te weten. Wat je misschien nog niet wist.

Laten we dan maar beginnen!
Believe ∞ | via Tumblr

Ik vind het echt lekker om alleen thuis te zijn. Je eigen dingen en van niemand last hebben. Misschien komt het omdat het bij ons altijd wel druk is dus dan is het natuurlijk lekker een momentje alleen voor je zelf.

♥ | via Facebook
Ik zit vaak achter de computer en dan lach ik of zeg iets en dan kijkt iedereen op. Oeps praat ik weer tegen me zelf hard op. Ook gewoon in me hoofd blijf ik maar praten tegen mezelf. Daar door slaap ik vaak heel erg laat.

...and that's who I am.
Als ik thuis kom pak ik me blok waar allemaal rondjes op staan en schrijf er allemaal dingen achter die ik nog moet doen. Dus huiswerk en andere dingen want anders doe ik ze echt. Zo slecht. Wat echt leuk is dat je ze lekker kunt afvinken. Ik kan je het dus wel aanraden. 

...and that's who I am.
Als je pech hebt en je slaapt samen met mijn. Kan zijn dat ik hele verhalen vertel of gewoon een paar zinnen ik vind het wel leuk maar zo jammer dan ik het zelf nooit kan horen.

Tumblr
Als er wat is met iemand of met een van mijn vrienden. Dan weten ze me altijd te vinden en los het vaak samen op of praten we er over. Ik vind het altijd wel een fijn gevoel en het geeft je ook wel veel mensen kennis. Altijd handig.
Tumblr
Ik heb genoeg boeken en ook veel gelezen. Maar een ding is zeker als ik eenmaal bezig ben met een boek heb ik heel veel moeite mee om het weg te leggen of niet te beginnen aan het volgende deel. Zo heb ik vorig jaar weer eens de Hoe overleef ik serie gelezen en alle 13 boeken waren binnen 1 week uit. Dus een probleem.
... Et c'est ce que je suis.
Als Harry Potter echt was en zelf een heks was dan zou ik een gryffindor zijn. Geloof het of niet maar ik vind Harry Potter echt een leuke serie en vaak heb ik gedroomd dat echt is. Jammer zo jammer.

...and that's who I am.

Dat krijg ik vaak te horen. En het zou ook wel zo zijn anders zou ik niet zo vaak bij mensen moeten komen oppassen. En zouden mijn groepje van de kindervakantieweek niet hebben gezet dat me geweldig vonden en volgend jaar weer wouden. Ik vind het leuk om met kinderen om te gaan vooral als ze nog klein zijn dan kun je zo goed de veranderingen zien.

...and that's who I am.
Ik heb altijd wel kauwgom bij op school, sporttas, handtas, kamer, onder in keuken. Dus ja ik ben verslaafd ik geef het toe. Je hebt me.

...and that's who I am.
Zou voor iedereen een stuk fijner zijn :)

Tumblr
Het zo fijn zijn als dat gebeurd. Ik ben zelf vaak genoeg gepest nu niet meer zeer. Maar de schade die je iemand aan brengt is zo groot. 
And That's Who I Am. ∞'s Photos
Ik heb altijd zoveel dingen in mijn hoofd. Zoals deze kamer zou mooier zijn zo en zo. Veder staat mijn kamer vol met van die kleine dingen die ik zelf heb gemaakt.

...and that's who I am.

Ik vind het een hele leuk tag om te doen. Hopelijk jullie ook en ben je een stukje wijzer geworden over mijn.

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten