vrijdag 27 september 2013

Neutral deo

Neutral staat bekend om hun producten zonder 'verkeerde' stoffen. Er zijn ook deo's van een spuit deo en een rol deo. Nu was ik wel benieuwd zijn deze echt beter dan de andere deo's.

Je hebt dus twee verschillende soorten van deze deo een roller en een spuit. Ik heb altijd een voorkeur bij een roller omdat die beter zijn voor je huid en ook beter zijn bij mijn huid.

Neutral deo is een deo die vooral goed is voor de gevoelige huid want er zit namelijke geen parabels, parfum, alcohol en kleurstoffen. Stuk beter voor je huid dat is een ding wat zeker is. 



Ik vind hem fijn in gebruik hij is makkelijk. De deo is een soort van dikke witte crème. Daarom rolt die niet helemaal goed mee maar een paar keer overheen en hij doet het prima. Wat je ook kan doen is meteen na het scheren gebruiken. Dan krijg je (bijna) geen irritaties. 

Hij zorgt wel voor een goede bescherming. Geen enkele deo kan voorkomen dat jij gaat zweten. Maar deze huid het prima vol. Dus ben tevreden. 



Ze lijken echt sprekend op elkaar misschien omdat ze alle twee van Unilever zijn?!

Ik raad deze deo aan hij doet het goed veroorzaakt een irritaties. En geeft een goed gevoel de hele dag. Ik zeker als je een gevoelige huid hebt zou ik hem zeker een keer proberen.  

 Xx

Te koop bij de drogist voor €3,75

Geen opmerkingen:

Een reactie posten