vrijdag 6 september 2013

This is what I saw and wanna see

Films ik hou er van. Ik heb een hele kast vol zitten met dvd's en ook wel een aantal op de computer. Op deze film zit ik echt nog te wachten tot die uit is of wil ik graag gaan kijken. Dit is mijn top 4 zullen we maar zeggen.



The hunger Games: Catching Fire
Dit is deel twee van The Hunger Games. Katniss en Peeta hebben de hunger games overleeft. Nu worden ze weer terug gestuurd in de arena om de 75 spelen te spelen. De president hoopt dat ze het niet overleven. Katniss heeft eerder in de spelen samen met Peeta de mensen laten zien dat het anders kan en iedereen gaat ervoor vechten.

Hier hebt ik zo op gehoopt en met liefde lopen af wachten. Wat de meeste al weten is dat ik super fan van de boeken en de film. Als hij uit is ben ik in de bios te vinden. 


The way, way back
Tijdens een zomervakantie met zijn  moederen en haar vriend en zijn dochter Steph. Sluit hij een onverwachte vriendschap met Owen, de zorgloze manager van een waterpretpark. Dankzij hun vriendschap durft Duncan zichzelf weer te uiten. Uiteindelijk is dit de zomer die hem veranderde.

Een film wat van mijn wel meer promotie mag hebben. Het is een film over dat je gewoon lekker je zelf moet zijn en niet moet aanpassen voor anderen. Ik hou er wel van. Films zijn altijd mooi waarin een persoon zo mooi en goed kan veranderen. 

Project X
Geen beschrijving nodig denk ik.
Ja ja ik weet het deze film moet je gewoon gezien hebben en jij hebt hem nog niet gezien?! Nog geen tijd gehad zullen we zeggen. Ik keek net een stukje en vond hem geweldig. Deze heb ik denk ik wel snel gezien.

The spectacular Now 
De film gaat over Sutter hij een van de populaire jongens van school. Hij had alles wat die wou maar toen zijn vriendin het uit maakte zette hij het op een zuigen. Hij wordt de volgende wakker bij Aimee een klasgenoot die onopvallend is. Ze verschillen maar komen toch steeds dichter bij elkaar.

Dit lijk lijkt me zo mooi film, met humor en vooral veel liefde. Ik zou hem heel graag willen zien in de bios. Maar gezellig met vriendinnen op de bank  ook geen probleem.

Deze vier films kijk ik heel erg  naar uit om te zien. Geen actie deze keer maar meer de zachtere kant op. Ik ben benieuwd of dat ze tegen gaan vallen of juist helemaal niet.

Xx

Welke film wil jij graag zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten