zondag 8 juni 2014

W7 In The Buff


Het bekende low-budget dupe van de naked 2 pallet. Op dit moment is hij ook zeer popuiler. Omdat ik hem eignelijk toch best wel vaak ergens zag werd ik steeds meer nieuwsgierig naar het pallet. Ik heb hem nu en laat aan jullie zien wat ik ervan vindt.



Het pallet is te koop bij verschillende winkels maar ook inline. Bijvoorbeeld: Da, op=op, Alice&Jo. Ik heb gemerkt dat hij verschillende prijzen heeft en bij de online winkels moet je er rekening mee houden dat er verzendkosten bij komen. 

Ik heb hem bij de DA gehaald voor €8,95

Zonder flits 

Met flits 

Het pallet bevat 12 kleuren en een kwastje met aan de ene kant met haren en aan de andere kant een sponsapplicator. Hij is prima te gebruiken hij is klein genoeg om voor je bewegend ooglid te gebruiken. 
De kleuren in het doosje vindt ik echt heel erg mooi en en met de flits aan kun je hier boven ook goed zien welke matte zijn en welke niet. Ik ben benieuwd naar de swathes.

Buff - Camel - Sand - Dust

Chocolate - Topaz - Earth - Storm

Silk - Wave - Thunder - Onyx

Wat een mooi pallet met mooie kleuren. De kleuren zijn mooi bij elkaar gesteld, zo heb je een lekkere dikke glitter er tussen zitten en dan een meer matte kleur. Daardoor kun je veel dingen mixen. Van mijn hadden ze ook nog en wel een mooi donker bruine kleur in doen.
Mijn favoriete kleuren zijn: Camel, Dust, Chocolate en Silk



Mijn look die er van heb gemaakt is een liefde zachte look. De kleuren zijn makkelijk te mengen en zijn top om te gebruiken. 


Ik vindt het een stoere uitziende pallet. Dat komt natuurlijk door het blik. De nude kleuren die er in zitten. Vindt ik echt heel mooi en ook van goede pigment. Het is een pallet die ik met veel liefde ga gebruiken want je kunt er veel verschillende looks mee maken. Zit je te twijfelen dan kan ik je zeggen voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen.

W7 In The Buff is te koop bij de Da voor €8,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten