dinsdag 10 juni 2014

5 Plekken waar ik ooit nog eens naar toe wil


Iedereen heeft wel plekken waar ze nog eens graag naar toe zouden willen gaan op de wereld. Dat heb ik ook en daarvan 5 plekken uit gekozen. Niet perse steden maar ook landen. 

New York
Ik denk wel dat veel mensen deze stad op hun lijstje hebben staan. Ik heb hem op mijn lijstje staan omdat ik altijd nog wel eens graag naar V.S. zou willen gaan en daar dan lekker cultuur snuiven en lekker shoppen. Veel mensen zouden graag veel shoppen maar ik ben ook wel benieuwd naar de cultuur die daar is maar ook wel even lekker shoppen want ze hebben daar veel meer merken en ook nog wat goedkoper.

Berlijn
Ja, ook nog eens Berlijn. Ik ben er al geweest met school aan het begin van het jaar. (Bekijk het filmpje van de vorige keer)Maar ik zou zo graag nog een keertje terug willen met vriendinnen om te kijken of dat er veel veranderd is maar ook omdat de sfeer daar heel fijn en gezellig was. Berlijn is gewoon een hele mooi stad met veel geschiedenis. 

Australlie 
Ik zou hier graag naar toe willen gaan omdat hier familie van mijn woont, ik wil hun ook eens bezoeken en niet altijd andersom. Ik zou dan ook graag lekker daar in de natuur willen gaan wandelen met een gids en dan daar slapen. Dat lijkt mijn nou gezellig omdat gewoon al die dieren en planten te zien. Want in Nederland kom je zou iets niet tegen.

Afrika 
Niet een land maar een continent omdat ik niet weet welk land ik naar toe zou willen gaan. Als ik daar naar toe ga dan zou ik daar graag willen werken / vrijwilligers werk willen doen. Dat wil ik doen als ik al wat meer werk ervaring heb. Dat lijkt mijn mooi om te doen maar ook super heftig ik denk dat ik hierna echt veel meer dingen meer ga respecteren. Mijn vader is echt helemaal op tegen. Maar het duurt nog wel even voordat ik hier naar toe zou willen gaan.  

Londen
Als laatste Londen. Ik weet dat ik binnenkort misschien met mijn moeder gaat. Dan gaan we een weekend cultuur bekijken en ook lekker shoppen met ze twee. Ben er nog nooit geweest en ik vond altijd al dat eens moest veranderen dat gaat hopelijk snel veranderen. 

Verder zijn er nog wel honderderen plekken waar ik ooit nog eens naar toe wou willen gaan. Maar dit zijn nu de top 5. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten