maandag 9 juni 2014

Opgemaakt #3


Mijn mandje van de opgemaakte producten zat weer eens aardig vol. Dus vandaag weer een opgemaakt voor jullie.

Watjes en reinigingsdoekjes
Ik heb twee pakjes opgemaakt. Van de Da watten schijfjes 2 in 1. Deze vind ik echt heel fijn in gebruik. Gewoon simpel maar fijn in gebruikt. De andere is van Demakeup Deo + die waren ''luxere'' watten want deze zijn groter. Dat zou je zeggen dat ze fijner zijn maar dat vindt ik zeker niet. Ik vindt ze alleen maar fijn voor mijn gezicht voor mijn ogen vindt ik ze echt niet fijn in gebruik. Veder ook nog een pakje Kruidvat reinigingsdoekjes (review)deze zijn gewoon handig en doen hun werk goed. 

Make-up en nagels 
Nagellakremover opgemaakt deze is van de europrofit dit is de euromerk van de kruidvat. Die goed zijn werk doet. Ik vindt dat er niet altijd een groot verschil tussen nagellak removers zit. Twee mascara's Maxfactor Wild Mega Volume (groen) en Maybelline Rocket Volume (review) (blauw). Van de twee vond ik Maybelline echt wel beter. Ik was die van Maxfactor vergeten en toen ik hem vond was hij uitgedroogd dus heb hem niet op kunnen maken. Dat is verhaal van de Catrice Waterproof topcoat ik heb die alleen vorige zomer gebruik en toen ik hem pas wou gebruiken kwam er alleen maar klontjes uit. Dus weg gooien. Dan zit er ook nog een eyeliner bij van Etos tussen. Die heb erbij gedaan omdat mijn ogen er op beginnen reageren. Jammer.

Haar
Twee Andrélon producten. Waar ik eigenlijk maar weinig over te zeggen heb want ze zijn gewoon top. Vooral de Oil & Care is een echte aanrader voor als je haar snel droog en dof wordt in de zomer / zon. Hij zorgt er voor dat je mooi en gevoed blijft, een toppertje dus.


Verzorging 
Mondwater van Listerine Total Care, de beste mondwater die er is. Hij is gewoon in de vorige opgemaakt liet ik ook een kleinere versie zien en nu de groter versie van 500ml. Daar naast de Kruidvat Ontharingsspray (review), deze is ook op na 2x gebruik. Jammer, dat die zo snel op gaat. Bourjois Refresh me! douchgel, deze ruikt zo lekker naar een zomersparfum. Zo lekker ! Dan eindig ik met een deo van Hidro Fugal waarbij ik echt blij ben dat die op is. Wat een rot deo. Elke keer als ik hem op deed gaf die echte verschrikkelijk af op mijn kleren en soms hoopte alle deo op en dan had ik van die witte bolletjes onder mijn arm. Verschrikkelijk ! 

Dit zijn mijn opgemaakt producten. Welke producten heb jij pas opgemaakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten