zaterdag 7 juni 2014

Mijn avondroutine update


Ik vond het weer eens tijd om een avondroutine update te geven. Waarom zou je denken. Omdat ik nu een goede routine heb en ook echt iedere keer doe. Want deed ik eerst niet altijd. Dus kijk mee hoe hij nu in elkaar zit.


Make-up removers 
Dit is wat bij iedereen erin zou moeten zitten, namelijk je make-up verwijderen. Het is zo slecht om met make-up aan te slapen voor je huid. Dus als eerste verwijderen maar. Daar voor gebruik ik de Garnier Micellair water en een remover voor de ogen ook van Garnier. De oogmake-up remover wisselt nog wel eens af omdat ik er meerdere heb liggen. Natuurlijk hebben we er ook watjes voor nodig dus Demakeup expert.


Reiniging
Voor mijn gezicht te reinigen gebruik ik de Tea Tree lijn van The Body Shop. Dit is een lijn voor onzuiverheden te verminderen en je huid weer goed '' op te bouwen''. De lijn bestaat uit een gel/schuim, tonic en een serum. Om nog iets extra's aan te voeden doe ik ook nog mijn dagcrème op van Neutral. Ik geloof niet echt in de grote verschillen van dag en nacht crèmes  
Ik begin dan met de schuim die breng in aan op mijn gezicht met mijn vingers, ik spoel het af met water. Daarna schuit ik goed de tonic want de stoffen moeten goed met elkaar mengen, dat doe ik op een watje en ga daarmee over mijn gezicht. Het verbaast je altijd hoe veel viezeheid van je gezicht afkomt. Daarna een beetje serum en dagcrème erop en dan zit dit erop. 


Tandenpoetsen
Nog even tandjes poetsen en we kunnen naar dromenland. Ik poets mijn tanden met een vroilijk tandenborstel van Jordan met Oral-3D White tandenpasta. Dat doe ik 2 á 3 minuten daarna even na spoelen met mondwater. 

Pyjama aan, laptop op schoot nog even wat kijken en dan lekker gaan slapen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten