woensdag 11 juni 2014

Examen #4


Vandaag is mijn dag waar ik de uitslag krijg van mijn Examens. Spannend. Ik ben zeer benieuwd. Het spannend is tussen vier en vijf want dan bellen ze. Maar wat doe ik de rest van de dag om de zenuwen weg te stoppen?


Ik sta op rond half 5 in de ochtend want ik ga met mijn vader mee. Hij werkt op de vrachtwagen dus moet er vroeg uit. Ik help hem mee met papier werk en een beetje kletsen met iedereen. Mijn vader is echt de liefste man op aarde wilt altijd alles goed voor zijn kinderen hebben, maar het kan zo'n stressbal zijn. Zet die langs mijn neer en ik ga stressen. Morgen zijn wij de stress mobiel. Leuk ;) 


We zijn dik op tijd thuis voor vier uur ( dat was mijn voorwaarden om mee te gaan). Dan snel douchen dan maar staren naar de huistelefoon met ondertussen mijn mobiel in de hand en met de vriendinnen praten in de groepapp die ook helemaal in zenuwen zitten. Ik zie me daar al zitten. Wachten is niet mijn strekte punt dus dat wordt voor mijn gevoel uren. 


En als ik dan eindelijk ben gebeld, kan ik hopelijk net als hier boven lekker het geslaagd hokje door krassen. Ik ben er eingelijk toch best wel zeker. Dat ik geslaagd, aar toch ergens van binnen denk je stel je voor dat je te weinig punten hebt en dan dadelijk iets moet herkansen of gewoon blijf zitten. Niet aan denken zullen we maar zeggen.

Heb jij nog geen idee wat je die dag gaat doen als je moet wachten op dat telefoontje. Een grote tip gaan films kijken leg je mobiel ergens anders neer. Als je een goede film hebt is het zo anderhalf uur later. Weet je nog niet welke ik heb meerdere artikels geschreven over films hier een lijstje #filmverslaafd. En verder zijn er genoeg leuke series om helemaal verslaafd aan te worden in een dag.


Wil je niet alleen zijn. Ga dan lekker met vriendinnen afspreken je wordt toch maar in een bepaalde tijd gebeld. Als dan gewoon zorgt dat je dan thuis ben geen probleem. Ga lekker bij iemand thee drinken of lekker lunchen. Je moet maar niet gaan denken dat het over school gaat voor dat je het weet gaat het over de grootste onzin die er is. Meiden kennende.  


Vanmiddag krijg ik het dus te horen en jullie ook ik zet vanmiddag een berichtje wel online met het nieuws. Veel succes voor de mensen die het pas morgen hebben nog even wachten en dan lekker feesten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten