maandag 23 juni 2014

Nivea Micellair Water


Na L'Oréal en Garnier ga ik nu eens de micellair water proberen van Nivea. Micellair water is niet meer weg te denken bij mijn. Ik gebruik het om mijn gezicht make-up te verwijderen. En als ik geen tijd heb om snel zo snel mijn gezicht te reinigen. Wordt dit mijn nieuwe micellair water?



De micellair water van nivea valt onder de Nivea Sensitive lijn voor de gevoelige huid. De producten zijn zacht en mild voor de huid en ze bevatten bestanddelen die de tekenen van irritatie tegengaan. Zoethoutextracht (ontstekingsremmend & maakt de huid ontspannen á vermindert roodheid), Dexpanthenol (verzacht en herstelt de huid á minder trekkeringheid) en Druivenpitolie (hydr.ateerd de huid á minder droogheid) zit in deze producten van de lijn. Maar alcohol, parfum en kleurstoffen worden niet gezien in deze producten. Dus wil je het product echt helemaal goed gebruiken zou ik de lijn erbij gebruiken.

Micellair Water 200ml €5,99



De productlijst zit er goed uit en zeker voor de gevoelig huid. Dus hij is geschikt voor de gevoelige huid. Hoe is hij is gebruik? Beter dan ik had verwacht eerlijk gezegd. Zonder moeite haalt die alles weg. Foundation tot en met waterproof mascara. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. Hij laat wel een plakkerig gevoel achter maar ik reinig daarna toch altijd nog mijn gezicht. Dus dat is zo weg. 

Ik raar hem aan voor de mensen met een gevoelige huid. Of ik hem boven mijn geliefde Garnier Micellair water zou zeggen weet ik nog niet zo zeker. Maar ik ben over die van Nivea dik en dik te vrede.

Hij is te koop bij de drogist voor €5,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten