maandag 11 augustus 2014

L'Oréal Miss Manga Mascara


Mascara je hebt ze in alle maten, vormen en kleuren. De Miss Manga mascara van L'Oréal is ook zo eentje die anders dan de rest. Met als resultaat wimpers die opvallen.



Je hebt vast wel een tijdje de reclame op tv gezien. Daar zie ook dat hij voortaan in meerdere kleuren te koop is. In totaal zijn er vier kleuren inc. zwart. Leuk om te spelen met allemaal verschillende kleuren.



Het borsteltje is breed onder en wordt langzamer dunner. Maar de haren wisselende er tussen door ook wel van lengte. Wat heel special is aan dit borsteltje is namelijk dat die 360 graden kan draaien. Leuk en bijzonder. Hij draait dus met je wimpers mee en het zou knoeien voorkomen. ( niet gelukt bij mijn zie foto).

Zonder mascara  - Met mascara 

Het spinnenpoot effent is net op tijd nog voorkomen. Ik heb anders altijd al meer mascara op voor mijn gevoel. Hierbij kan dat niet want je krijgt snel het spinnenpoot effent want ik niet mooi vindt. Dus weinig aanbrengen als je het wilt voorkomen. Verder brengt die een mooie lengte in wimpers. Maar het is me toch weer gelukt om te knoeien ook al zou dit voorkomen moeten worden door de 360 graden borsteltje. 


Het is niet mijn mascara als ik eerlijk ben. Het brengt mijn niet zo veel volume als andere mascara's doen. Hij werkt zeker fijn en maar de formule werkt bij mijn gewoon niet. Dat is wel zonde, het is nu ook weer niet dat ik hem niet meer ga gebruiken maar in combinatie met andere mascara doet die het ook goed. Ben jij op zoek naar een mascara die dit effect geeft. Dan is dit zeker de mascara voor jouw. 

Te koop bij de Kruidvat en Etos  voor €14,49 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten