dinsdag 12 augustus 2014

Catrice Limited Edition Metallure lipstick


Catrice is pas uitgekomen met de Metallure collectie. Het is een mooi collectie met onder andere: nagellak, bronzer, mascara liner / topper, oogschaduw en lipstick. Ik laat vandaag de lipsticks zien want oow wat zijn ze toch mooi.

De collectie heeft drie verschillende lipsticks: C01 Metalight, C02 Alluring Pink en C03 Alluring Red. Ik heb er twee in mijn bezit kunnen krijgen namelijk de Metalight en de Alluring Red. En eerlijk gezet zijn deze twee ook wel de mooiste van de drie naar mijn mening.

Wat heel mooi is aan deze lipsticks zijn de hulzen. Ze zijn rosé / goud met een print er op. Het is gewoon een echte limited edition product en dat maken ze nog meer duidelijk. Dat doen ze altijd maar deze zijn goed gelukt zullen we zeggen. Andere keren vond ik de hulzen niet mooi van de producten en van is het gewoon WOW!


Boven in het daglicht en onder met flits
Alluring Red - Metalight




C03 ALLURING RED
Het is niet de klassieke rode kleur die iedereen kent. Maar eerder een rode kleur die gemengd is met roze. Ik weet het niet echt heel goed te beschrijven. Op de foto's komt die rode over maar er zit dus een roze gloed overheen. En dat maakt hem zeker bijzonder. Het aanbrengen vindt ik bij deze kleur een stuk minder fijn hij is wat stroever.




C01 METALIGHT
Nude kleuren voor op de lippen is bij mijn een grote hel. Geen een kleur staat bij mijn echt mooi vond ik altijd. Verkeerd gedacht. Want deze lipstick staat super. Hij is rose goude kleur met lekker veel glans erin. Ik vindt deze kleur en geweldig. Hij brengt goed aan en is gewoon super mooi. Ik ben verliefd. 

Ik ben meer dan tevreden met deze lipsticks. Ze hebben mooie kleuren, verpakking is gewoon geweldig en pigment die geeft is ook goed. Want na wat eten zit het er goed genoeg op (natuurlijk beetje bijwerken). Ik blij met deze collectie. Ze liggen tot en met  september in de winkel dus wil je ze hebben moet je snel een kijkje nemen.

 Te koop bij Kruidvat voor €3,99 per stuk 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten