donderdag 14 augustus 2014

Tea Tree gezichtsregering

Je gezicht goed wassen is de basis voor een mooie zuivere huid. De spullen om je gezicht ''schoon'' mee te maken. Bijvoorbeeld de Tea Tree is goed tegen veel onzuiverheden, laat ik daar nu net de laatste tijd last van hebben. Dus ik stel jullie voor aan de Tea Tree collectie van The Body Shop.


De basislijn bestaat uit drie producten de: Schuimende gezichtsreiniger (ook in een gel vorm), Toner en een lotion. Je kunt er zelf nog allemaal producten bij doen zoals: Olie, sticks en nog meer. Ik gebruik deze producten ze hebben allemaal de zelfde prijs namelijk €9,- per stuk. 

Schuimende gezichtsreiniger 
Je kunt met deze reiniger doeltreffend make-up, vuil en onzuiverheden mee verwijderen. Ik gebruik hem niet om mijn make-up mee te verwijderen, maar het kan dus wel. Het is een fijne schuim, die je makkelijk in kan masseren. Daardoor kan hij goed zijn werk doen. Ik vindt het een fijn product. 

Toner
Om de laatste spoortjes reiniger, make-up en onzuiverheden te verwijderen. Hij bevat matterende poeders die zie je liggen onderin, alles je dan goed schud dan losse ze erin op. Even wat op een watje doen en onder gezicht heen. Je voelt goed dan je gezicht aan het ''schoonmaken'' is, want mijn huid reageert er namelijk goed op. Het gaat branden en wordt rood. 

Lotion 
Deze lotion is de laatste stap zullen we zeggen. Het is een vochtregulerende en niet vette lotion die er voor zorgt dat je niet gaat glimmen. Ik gebruik deze bijna niet want ik doe er vaak een voedende dagcrème er overheen. Als ik hem wel gebruik dan doet die zeker zijn werk goed.


Ik vindt de Tea Tree collectie fijn om gebruiken. De producten zorgen er voor dat je minder van onzuiverheden krijgt. Helemaal fijn. Maar ik merk met mijn droge huid dat hij hem wel uitdroogt, dus een goede crème erna is niet overbodig. Ik raad hem echt aan als je veel last hebt van onzuiverheden enzo. Weetje niet zeker of je huid hier tegen kan, ga dan even langs bij The body shop ze kunnen met jouw kijken of je huid hier tegen kan. 

Te koop via de winkel van The Body Shop en via de site

Geen opmerkingen:

Een reactie posten