woensdag 13 augustus 2014

Opgemaakt #4


Vakantie gehad en de missie gehad om zoveel mogelijk producten op te maken. En dat is wel gelukt, als ze g ik het zelf. Kijk mee wat ik allemaal heb op gemaakt.


Onder douch 
Vier producten en allemaal voor je lichaam opgemaakt. Ik had ze in de douch gezet. Dus iedereen pakt er uit en dan heb ik ook nog een douch gel op gemaakt die uit mijn sporttas zat. Dus het valt mee ;) 
De lekkerste geur was van Dove de Go fresh met blauwe vijg & oranjebloesem (3de van links) het heeft zo vakantie geur.
Van alle vier staat er een review online: Fa Nutriskin / Dove 1 en 4 / Dove 3


Haar producten 
Alle drie zijn ze van Andrélon. Dat is niet echt toevallig want vaak hebben ze wel producten die goed passen bij mijn haar Jeeh ;).
Andrélon 1 minuut masker staat een review van online. Ik vindt deze gewoon zo super goed. Hij ging ook mee op vakantie. Als mijn haar dan heel droog aanvoelde en stug dan hup even een maskertje erin. En mijn haar kon er weer tegen aan.
De andere twee producten gebruik ik altijd als ik uit de douch komt even erin kneden, dan in een knotje en de volgende dag heerlijke krullen. Het zijn gewoon goede producten. Het nieuwe spuitspray staat al weer klaar.


Make-up
Toevallig alleen maar eyeliners. Van NYC, L'Oréal Super liner en de L'Oréal Super liner Duo Precision. Die NYC moet gewoon weg die is niet meer goed en me ogen worden er rood van. Dus weg. Wat ik echt wel jammer vindt is dat die Pen Super Liner echt gewoon helemaal op is. Er komt bijna niks meer vanaf en heel het puntje is verdwenen. Jammer maar echt een dikke aanrader. De super liner Duo doet het ook niet meer. Bijna op super vervelend werken soms die het dan wel weer en dan niet. Gewoon op. 


Removers
Drie removers op gemaakt. De Garnier oogreinigingslotion opgemaakt. Het is gewoon een goede remover. Ik zeg lees de review voor meer info. Want ik kan nu alleen maar zeggen dat ik het gewoon een zeer fijne remover vindt. Twee producten van de Kruidvat namelijk de reinigingsdoekjes en Quick & Easy remover. Volgens mijn komt er in elke opgemaakt artikel wel een pak doekjes voorbij. Dus jullie weten ondertussen wel wat ik ervan vindt. De nagellak remover potje is gewoon handig en doet zijn werk goed voor onder weg snel je nagellak te verwijderen. Maar de remover die er nu in zit doet zijn werk niet meer. Dus tijd voor weer een nieuwe.


Overige 
Deze hebben ik maar even bij overige gezet. Dat is een Deo van Nivea de dry comfort die op is en wat ben ik blij. Deze gaf zoveel af en allemaal witte strepen en witten bolletje kreeg ik ervan onder mijn oksels. Dat was de deo die zich op hopte. De Oral-B 3D white is helemaal. Ik merk niet altijd het verschil tussen tandenpasta maar deze is goed, doet gewoon zijn werk. En als laatste Kruidvat Hand- en nagelcréme een goede creme die zich je nagels en handen weer een goede conditie te brengen maar er zit een geur aan en ik heb liever een geurloze creme. Maar deze is goed en goedkoop. 

Dat waren de opgemaakt producten voor deze keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten