vrijdag 15 augustus 2014

Films die ik heb gezien #2

Films, mijn grote liefde voor als ik op vakantie ben. Onderweg, s'avonds buiten en op de terug weg lekker een filmpje kijken. Ik vindt om even helemaal te ontspannen of juist aan het denken gezet worden.


Orange is the new black Seizoen 2
We beginnen met een serie die te zien in op Netflix namelijk orange is the new black. Ik ben er echt helemaal gek op geworden. Seizoen 1 had ik thuis bijna wel in één keer gezien en seizoen 2 had ik gespaard voor op vakantie wat me goed gelukt is. Voor iedereen die wel een beetje van drama en spanning houd is die een serie die je moet zien. Op seizoen 3 is het even wachten maar ik kan niet wachten.


12 years a slave
Je gaat terug in de tijd. Waar je een vrije man volgt, maar ontvoerd wordt. Hij wordt verkocht als slaaf. Het is een zeer emotionele film. Waarbij ik wel een paar traantje weg kan vegen. Je ziet dat hoe goed hij het voor elkaar had en dan op het ene moment helemaal niks meer is. Maar ook andere zwarte mensen die worden en ontvoerd en dan verkocht worden. Het is een film die je moet zien. Er zitten echt top acteurs in die de 
rollen goed hebben gesleept.


Safe Haven
De best film om te zien met je geliefde. Hij is super romanties. En gewoon een film om mee weg te kwijlen. Ik kan hem zo goed aanraden. Ik wil er ook niet te veel over zeggen. Want de trailer zegt gewoon echt al genoeg.

For a good time, call...
We sluiten af met een film waarbij je echt kunt lachen en waar vriendschap wel niet allemaal tegen kan. Ik zeg meidenavond. De film gaat over twee meiden die een sexlijn beginnen en van vijanden naar BFF gaan. Ik vond het een geweldig film.

Heb jij nog films die ik moet zien laat het weten, ben altijd benieuwd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten