donderdag 2 januari 2014

Opgemaakt 2013

2013 was weer snel om gegaan. Ik heb het afgelopen jaar veel plezier gehad en vooral veel dingen wijzer geworden. Het was een top jaar. Ik laat vandaag aan jullie zien wat ik in 2013 heb opgemaakt.


 Ik heb niet het hele jaar bij gehouden. Dit is dus niet alles wat ik het afgelopen jaar heb opgemaakt. Maar wel een deel er van. Ik heb het in groepen gedaan en daar bij schrijf ik over de producten welke ik fijn vond en welke niet.

Douche
Ik was dit jaar heel erg verbaasd over de shampoo van de Kruidvat krul ik had er niet veel van verwacht maar ik vind ze erg goed. Zeker omdat ze rond de €1,50 kosten hoef je ze niet te laten liggen. Herbal Essences Uplifting Volume shampoo en conditioner zijn fijne producten maar of ik nu echt wat houd gemerkt niet echt. Veder is de shampoo van nivea ( de kleine verpakking) hydro care echt geweldig. Grootste teleur stelling was van Neutral mijn haar werd alleen maar slechter jammer.

Deo
 Alleen maar rollerdeo's omdat ik die veel vaker gebruik dan spuitdeo's. Ik doe altijd roller op en snel tussen door een spuitdeo. Plus punten van roller is dat ze beter hun werk doen en zuiniger zijn in gebruik. De minste van de vier hier boven is dan wel die van Dove ik was blij dat die op was. Dat komt gewoon om de andere hun werk beter deden.

Gezichtsverzorging
Watten die heb ik veel gebruik dit jaar kun je wel zien en dit zijn ze niet eens van heel het jaar. De grootste ontdekking die ik heb gevonden is de watten van de Jumbo die zijn van goede kwaliteit en ook nog heel erg goedkoop. Veder was ik dit jaar helemaal onder de indruk van de L'Oréal make-up remover. Het zijn een van de fijnste remover die ik heb gehad en ik heb ze weer gehaald. 

Make-up 
Veel eyeliners en mascara's. Ongeveer 4 mascara's en 3 eyeliners. De Rimmel Scandaleyes Flex Mascara was ik heel tevreden over. Dat is toch aardig minder geworden. De mascara werd allemaal klontjes en ze alles bleef aan elkaar plakken. Het was zo goede mascara en dit is jammer. Veder zijn er 1 BB cream op gegaan en een half foundation want de rest die er in zit is niet meer goed jammer. Toevallig ook 2 witte nagellakjes alle twee opgedroogd nog jammer is dat ik ze bijna niet gebruik hebt.

Oeps deze vergeten. Dit was een van de fijnste mascara's die ik het afgelopen jaar heb gehad. En top mascara die je wimpers echt mooie volume geeft.

Dit waren een beetje de producten die ik heb op gemaakt in 2013. Niet veel maar wel wat. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. En een heel fijn 2014.

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten