maandag 20 januari 2014

Maxfactor Facefinity Foundation

Hij is er al een tijdje. De facefinity foundation van Maxfactor. Volgens Maxfactor is dit een primer, concealer en foundation in een. Dat klinkt goed maar doet die dat ook?


Veel merken komen met een product op de markt waar van er veel beloftes zijn maar er weinig van uit komt. Maxfactor zegt dat in deze foundation drie producten zijn samen gevoegd. Namelijk: Primer voor het lang en goed op te laten zitten, concealer voor plekjes onzichtbaar te maken en een dekkende foundation met SPF 20. Klinkt goed.



Hij is verkrijgbaar in 6 kleuren. De lichtste kleur heb ik de kleur: Light Ivory 40. De foundation heeft een mooi fles van glas met een beetje goud te gevoed. Waardoor het een mooie uitstraling krijgt. De dop heeft en extra sluiting. Je kunt hem 'op slot' doen. Slim dan weetje zeker dat die niet gaat lekken als die in je tas zit. 



Het is een goede vloeibare foundation waar door je hem makkelijk kan aan brengen. Zodat ik onder op mijn hand heb gedaan. Hij droogt matte op waar door je een matte finish krijgt. Altijd mooi.

Alleen foundation 

Het is een echte goed dekkende foundation, alle oneffenheden zijn weg en hij geeft een matte finish mooi. Hij is heel fijn mee te werken.

Ik vind bijna geen minpunten. Het is een foundation die een ( hele) goede dekking heeft, blijft lang zitten, is makkelijk aan te brengen, droogt matte op en bezit SPF 20. Ik gebruik heb bijna elke dag als ik foundation op doe. Het is een echte topper. Ben je nog op zoek naar een goede dekkende foundation nodig hebt. Raar ik deze aan.

Xx

Te koop bij de drogist voor €14,99  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten